Hola a tots!
Des d'aquest moment en què volem comptar amb vosaltres, comença aquest camí que ens farà a passar per l'estudi a gravar els temes que hem creat recentment i, on gran part d'aquests, són d'autoria pròpia. La producció d'aquest treball, que serà quasi tot en directe, vindrà acompanyada d'un DVD de la gravació, en el qual apareixeran tots els temes del disc i algun material extra. En aquestes properes setmanes estarem plens de feina i amb molta il·lusió per presentar-vos aquest nou projecte.
Gràcies per la vostra ajuda. Durant aquests 40 dies us anirem informant de les novetats.
Luís, Pedro i Fernando.
TRIM, el nou trio format per Luís Peixoto, Fernando Barroso i Pedro Fariñas barreja la gaita gallega amb les cordes, aportant la seva visió de la música instrumental actual, amb composicions pròpies i reminiscències de les músiques populars de Galícia i Portugal. La seva trajectòria individual, el seu bagatge i la seva versatilitat adquirida en el fet de participar a nombrosos projectes, fan d'aquest, un trio amb una sonoritat peculiar i amb cert aire innovador al panorama folk actual.
CD+DVD
Aquest treball discogràfic serà presentat, també, en format DVD.
El tres músics passaran a gravar per l’estudi “A Ponte” de Tomás Ageitos, on es faran les sessions en directe dels temes que formaran part d’aquest nou treball,
S’editarà un vídeo mostrant la gravació dels temes del disc, a més a més d’entrevistes i algun extra del procés de producció.
.
David Ramos de “Animaxes AV” i Marta Guijarro de “The Poca Monta Company” formaran part de l’equip, en allò que fa referència a la realització del vídeo i del disseny gràfic.
ELS MÚSICS
Luis Peixoto (Coimbra), multi-instrumentista portuguès, especialitzat en instruments de corda com la mandolina o el cavaquinho. A la seva trajectòria musical apareixen grups com Dazkarieh, Sebastião Antunes & Quadrilha, Assembly Point, Anxo Lorenzo Band o Júlio Pereira, passant per a diferents col•laboracions a nivell internacional, tant a enregistraments com en directe, amb bandes com Korrontzi, Kepa Junkera, Fernando Barroso, Riu, Fetén Fetén o Flook. Cal destacar, també, el premi al millor tema original 2011 dels “XI premios opinión” amb Assembly Point, grup el qual va rebre el premi “Millor grup de folk” a Càceres Irish Fleadh 2011 i “Millor Àlbum Revelació” als premis "Sopa da pedra" de R.U.A.
Fernando Barroso (Ferrol), músic gallec integrant dels grups de Xosé Manuel Budiño, Os Cempés i Riobó. Durant la seva trajectòria ha col·laborat amb nombroses formacions i artistes entre els quals destaquem Anxo Lorenzo Band, Ardentía, Malvela, Uxía Senlle, Sebastião Antunes, Josep María Ribelles, RIU i Coanhadeira, i també col·laboracions especials amb Korrontzi, DRD, Kepa Junkera ou Danú.
En la seva feina com a compositor i productor musical, cal destacar el treballs realitzats juntament a Assembly Point (Assembly Point 2011), el grup català RIU (Amb Canya 2012), el portuguès Luís Peixoto (Pop 2012) i el disc debut de l'acordionista Andrés Penabad (2014).
Pedro Fariñas (Vigo), gaiter jove però amb molts premis i experiències com a saxofonista de prestigioses bandes de música Reggae de la península, com són “Transilvanians” o “Zamaramandi”, grup que ve d’editar el seu nou LP "Howling Around". Al panorama de la música tradicional, va ser fundador de “Anacos de Buxo”, membre del quartet “Canle Dadá” i membre i solista de la “Banda de Gaitas Xarabal” (Vigo). Ha realitzat gravacions per al cd dels premis David Russel (2006), per a Musgafol(2009) i per al llibre-cd Gaita 2.1 (2010), sense oblidar l’àlbum “Semprevirente” (2004) del quartet “Anacos de Buxo”. Entre els seus innumerables premis en certàmens per a quartets i solistes cal destacar el 1r premi a “Trophée Maccrimmon” per a Gaita al Festival Interceltique de Lorient al 2011 (França).
AGENDA PREVISTA
El CD i DVD seran gravats durant la segona setmana d’abril. El procés de mescles, masterització i muntatge del vídeo està previst que es finalitzi a inicis del mes de maig.
Per tant, calculant un període estimat d’uns 20 dies per a la fabricació de les còpies, el material serà enviat al mecenes durant la primera quinzena de juny.
LINKS D’INTERÈS
TRIM
[PRODUCIÓNS DO CUARTO BALEIRO](https://www.facebook.com/ProducionsDoCuartoBaleiro?fref=ts
7 comentaris
Si ja ets mecenes, Inicia sessió per comentar.
Fernando Barroso
Autor/a
Ola Edu! Por agora non hai actuacións planificadas. Despóis do verán pensamos organizar unha serie de concertos de presentación. Síguenos en Facebook e iremos anunciando todo. Unha aperta!!
Edu
Boas tardes Trim. Ante o novo descubremento fai unha semana da vosa existencia como grupo o que quería saber era as próximas datas dos concertos ou actuacións. Parabéns polo traballo e por facernos disfrutar¡¡ Edu.
Copias de CD's
Hola chicos veo que estáis haciendo un proyecto, para la fabricación de vuestros CD's, tenéis precios?
En caso afirmativo si nos lo hacéis llegar LO MEJORAMOS!!
Un saludo,
Isaac Dios - [email protected]
Fernando Barroso
Autor/a
Hola Wenceslao ! Si no te interesa el DVD podemos enviarte por el precio del Pack Europa 2 CD´s + por supuesto la versión digital anticipada ! Haz esa aportación e indícanos esto en el e-mail cuando te pidamos la dirección para realizar el envío ! ;) Un saludo y gracias!
Wenceslao Martínez Calonge
Hola. Me interesan 2 CD más gastos de envío para Europa.
Fernando Barroso
Autor/a
Gracias aräs pola achega e polos ánimos!!! Agardamos conseguir o obxectivo e poder disfrutar xunto con vós deste traballo !! Unha aperta !!
aräs
Mucha suerte chicos...disfrutarlo!!!