❗️Para poder utilizar Verkami debes hacerlo desde otro navegador. Instala o entra desde: Microsoft Edge, Chrome o Firefox. Microsoft ha dejado de actualizar el navegador Internet Explorer que estás utilizando y ha dejado de ser compatible con la mayoría de sitios web.

A Gentalha do Pichel precisa de ti!

Somos um grupo de compostelanas e compostelanos decididos a fazer activismo cultural na nossa cidade e comarca. A língua e cultura galegas, a vontade de aprender, de difundir e recuperar os nossos costumes, a nossa história, a nossa música... som os nossos eixos de trabalho.

Gentalha do Pichel

Un proyecto de

Categoría

0
segundos
219
Aportaciones
6.240€
De 6.000€
Aporta al proyecto

Escoge tu recompensa

O apóyalo con una donación

Aporta sin recompensa
Haz una donación altruista al proyecto porque simplemente quieres ayudar a hacerlo realidad:

O CENTRO SOCIAL O PICHEL E MUITO MAIS QUE O LOCAL DA GENTALHA.
É um espaço de convívio, de reuniom, de festa, de debate, de aprendizagem. É o espaço de qualquer colectivo que queira que seja seu.

Há anos que todos e todas nós, activistas de diferentes pontos da Galiza, utilizamos O Pichel como ponto de encontro e reuniom.

O Pichel existe para que todo o tecido associativo galego poda desfrutar dele. Por isso cremos que entre todas e todos podemos ajudar a que, depois de quase umha década de serviço, seja mais confortável, mais útil.

Hoje da Gentalha lançamos um pedido de ajuda a todas aquelas que sintades o centro social como a vossa casa ou que simplesmente achedes que é necessário, para sufragar os custos de diversas obras de manutençom que consideramos imprescindíveis. Obras iminentes para a Gentalha, mas também para todas vós.

Em que vam consistir as obras?

-queremos poder solucionar um dos problemas que temos dende o primeiro dia que abrimos....o chao!!!...seguro que sabes de que falamos, um chao frio, húmido, com buracos cada 2 metros, difícil de varrer e fregar.... algo que fai que o Pichel nom seja tam comfortável...pois queremos que isso mude. estamos preparando a reforma, um novo chao vem a caminho, com a tua ajuda, claro. e depois todas a bailar, fazer pilates, e teatro no pichel sem romper um pé ou acabar todas sujas.

e quantas vezes deixaches voar a tua imaginaçom com as famosas manchas nas paredes do pichel?...essas manchas de humidade que estám por todas as partes. depois de dez anos de atividade o pichel necessita umha nova mao de pintura.

-o terraço do pichel também necessita reformas, pintar paredes, arranjar o chao para que nom chova na biblioteca nem no salom de actos, mobiliário novo ...

como sabes o pichel mede mais de 400metros e por isso o orçamento para todas estas reformas é um tanto elevado, quanto mais consigamos melhor ficará

ajudas-nos?

Obrigadas!

Preguntas frecuentes

Aún no hay ninguna publicada.

¿Tienes alguna otra duda o pregunta?

Pregunta al autor/a

0 comentarios

Si ya eres mecenas, Inicia sesión para comentar.

Utilizamos cookies propias esenciales para poder ofrecer nuestro servicio y de terceros para poder conocer el uso de la página. Política de cookies