Qui som?
Hola! Som un grup d'estudiants de l'EMAV (Escola de Mitjans Audiovisuals de Barcelona) i estem realitzant un curtmetratge de ficció com a projecte final. L'objectiu d'aquest verkami és poder fer realitat aquest curt sense tenir despeses econòmiques. Un altre desig que tenim és poder-lo circular per diferents festivals i és per això que necessitem la vostra ajuda!
Els avantages de col·laborar amb nosaltres són diversos, com donar suport a la cultura i al jovent precari.
La obra
Aquesta obra s’endinsa en el conflicte i el dolor que pot suposar el fet de conviure amb una persona addicta.
L’Aina, una jove de 19 anys, conviu amb l'addicció a les drogues de la seva germana gran, l'Aran. En aquest curtmetratge acompanyarem a la protagonista en un dels moments més difícils de la relació amb l'Aran i el seu viatge interior cap a l’acceptació de la seva realitat, un procés que posarà a prova el seu vincle.
Les recompenses
Les recompenses que oferim son petits obsequis per agrair a tots vosaltres la implicació en el projecte, i les aportancions fetes.
Volem que al llarg del mes de juny cadascun d'aquests obsequis us arribi a tots aquells que heu col·laborat amb el projecte.
On aniran aquests diners?
Finalment, els diners recaptats es destinaran a la recuperació de les despeses que es van preveure abans de la gravació del curt i de les que van anar sorgint durant aquest. També ens ajudaran en l’explotació i distribució del producte, així com a cobrir els obsequis per als contribuïdors a Verkami.
El calendari previst
El calendari previst per el curt és el següent:
Preproducció: 8 de Genede de 2026
Prerodatge: 12 de Febrer de 2026
Producció: 5 de Març de 2026
Rodatge: 11 de Març de 2026
Postproducció: 19 de Març de 2026
Entrega projecte: 18 de Maig de 2026
Tancament de Verkami: 28 de Juny de 2026
Enviament dels obsequis: A partir del 1 de juliol
Curtmetratge de ficció
0 comments
If you are already a sponsor, please Log in to comment.