FUNDAÇOM ARTÁBRIA: 15 ANOS DE TRABALHO SOCIAL POLA LÍNGUA E A CULTURA DA GALIZA
POR QUÊ ESTE DOCUMENTÁRIO?
Pensamos que os 15 anos de atividade merecem umha pequena reflexom e a sua plasmaçom num documentário que fique para a história dos movimentos sociais galegos.
QUE QUEREMOS FAZER?
Queremos fazer um trabalho audiovisual profissional, contando com um orçamento de 5.000 euros para contratar todo o necessário para esse fim.
Haverá entrevistas, material de arquivo e inédito sobre a história da Fundaçom Artábria.
A obra resultante será posta à venda praticamente a preço de custo para facilitar a sua distribuiçom por toda a Galiza. Será ao mesmo tempo umha homenagem ao trabalho feito e um incentivo para outros coletivos que fam trabalhos similiares noutros pontos da Galiza, seguramente em parte inspirados na trajetória da Fundaçom Artábria.
Para isso, precisamos da tua colaboraçom...
UM POUCO DE HISTÓRIA
A Fundaçom Artábria inaugurou em 1998 umha nova geraçom de centros sociais criados à margem das instituiçons, por iniciativa de coletivos comprometidos com o idioma da Galiza, que desde essa altura se estendêrom um pouco por todo o País.
A Fundaçom Artábria nasceu da transformaçom da Associaçom da Língua Artábria, por sua vez criada em 1992, para realizar um trabalho de socializaçom do uso da língua galega ou galego-portuguesa na cidade de ferrol e na comarca de Trasancos.
O projeto concretizou-se na abertura de um centro social como espaço físico para a dinamizaçom lingüística e cultural, na cidade de Ferrol. Concertos, palestras, debates, exposiçons, festas e festivais, tanto no interior do centro social como em espaços públicos de Ferrol, Narom e doutros concelhos da comarca de Trasancos, assim como a ediçom de materiais formativos e divulgativos, dérom corpo durante todos estes anos à atividade sociocultural da Fundaçom Artábria.
Polo nosso centro social ou por outros espaços próprios e públicos, passárom e colaborárom grande número de músicos, artistas plásticos, atores e atrizes, ativistas sociais e muitas pessoas e coletivos relevantes na movimentaçom social galega. Também lançamos e assentamos iniciativas como o Festival da Terra e da Língua, realizado anualmente em Narom há 14 anos e reconhecido nacionalmente polo seu apoio aos grupos musiciais galegos e à música feita em galego.
Quico Cadaval, Leandro Lamas, Manuel Maria, Roberto Vidal Bolaño, Míni e Mero, Uxia Senlle, Carlos Taibo, Ugia Pedreira, Séchu Sende, Xaquín Marín, Maria Manuela, Fred Martins, Carlos Blanco, Xurxo Souto, Candido Pazó, Zënzar, Ruxe Ruxe, Nao, Skárnio, The Homens, Os Cempés, Betagarri, Inadaptats, Machina, Lamatumba, Sés... figuras das mais diversas expressons da cultura da Galiza e internacionais participárom em iniciativas organizadas no nosso centro social ou noutros espaços públicos da comarca de Trasancos por iniciativa da Fundaçom Artábria.
Duas geraçons de ativistas sociais e culturais participárom e participam na dinamizaçom do labor realizado ao longo de todo o ano, sem fins lucrativos e com afám de normalizar plenamente a nossa língua e a nossa cultura nacionais.
Mais informaçom sobre o trabalho da Fundaçom Artábria:
Página web / Wikipedia / Facebook / Twitter
2 comments
If you are already a sponsor, please Log in to comment.
Óscar Abal Días
bom día! eu colaborei coma "mecenas" e gostaría de reciber o dvd do documentário. qual é a milhhor forma de conseguer?
valentimfagim
Como está o processo do documentário? Estamos com vontade de o ver. Um abraço.