NOSALTRES
Compartint assemblees i inquietuds socioculturals diverses, en Josep Maria i l' Eduard vam descobrir que teníem una passió en comú: la poesia. Després de recomanar-nos mútuament alguns noms d'autors i títols de llibres, van començar a escolar-se entre els nostres intercanvis els primers versos lliures i alguns poemes de collita pròpia.
L'afany dels dos per interrelacionar disciplines artístiques diverses va dur-nos a pensar en les millors candidates per a il·lustrar els nostres textos: la Paula i l' Alba.
Una primera trobada —quan els bars romanien oberts i nosaltres encara ignoràvem l'univers de les mascaretes— va ser suficient per posar-nos tots d'acord.
I així és com, ras i curt, quatre llagosterencs ens trobem aquí on ara som: remant plegats en aquesta aventura que pretén poder publicar, durant la primavera de 2021, un llibre amb dos poemaris tot buscant la simbiosi entre els mots i les imatges.
Per aconseguir-ho necessitem que aquest procés de micromecenatge tiri endavant amb èxit. Serà clau l'ajuda d'amics, coneguts i, en definitiva, qualsevol persona sensible a les propostes culturals. Podem comptar-hi, amb tu? Ens ajudes a difondre-ho?
INFORMACIÓ TÈCNICA
Llibre reversible editat per El punt volat, d'un total aproximat de 85 pàgines. Hi trobareu 15 poemes de l'Eduard Comas, il·lustrats per l'Alba Barceló; i 15 d'en Josep M. Codina, il·lustrats per la Paula Pozo. Els poemaris es diuen, respectivament, Cova i guaret i La boca de la ferida. Les il·lustracions són en blanc i negre.
El punt de recollida dels exemplars i dels obsequis de recompensa serà a Llagostera. Per a qualsevol inconvenient de desplaçament al punt de recollida, poseu-vos en contacte amb nosaltres i acordarem com us els farem arribar.
OBJECTIU
El nostre primer objectiu és fer un tiratge de 150 exemplars. Les vostres aportacions ens ajudaran a cobrir les despeses d'aquesta primera edició.
Un cop assolit el primer objectiu, invertirem en la millora de la qualitat de tots els exemplars i, si és necessari, n'augmentarem el tiratge.
FRAGMENTS DE L'OBRA
SOBRE LES RECOMPENSES
Veureu que podeu triar entre diverses opcions. Des d'una aparició als agraïments del llibre, passant per la compra d'un exemplar (potser sumant-hi algun complement), fins i tot packs de compra més a l'engròs. Tan de bo les diferents opcions siguin del vostre interès!
A QUÈ DESTINAREM LES APORTACIONS?
La vostra col·laboració farà possible que 'Cova i guaret' i 'La boca de la ferida' vegin la llum aquest proper abril de 2021. Els qui compreu l'obra a través d'aquesta plataforma rebreu el/s llibre/s
i tot el que inclogui cada recompensa (excepte els recitals musicalitzats) abans de la diada de Sant Jordi.
CRONOGRAMA PREVIST
· Del 30 de novembre al 9 de gener: 40 dies de Verkami per a finançar el projecte.
· 23 d'abril: publicació oficial del llibre i acte de presentació a Llagostera (si les circumstàncies ho permeten). Molts detalls, encara, per concretar.
MÉS FRAGMENTS DELS POEMARIS
+ INFO
Si teniu qualsevol dubte o ens voleu fer arribar alguna proposta, podeu contactar-nos a través del correu:
poemesillustrats@gmail.com
Moltíssimes gràcies pel vostre suport i per ajudar-nos a fer-ho possible!
20 comments
If you are already a sponsor, please Log in to comment.
Marta Prieto
😘
Salvador Devant
Ànims i sort. Salvador Devant
Núria Brugat
Amb il·lusió!!!
Núria Brugat
Amb il·lusió!!!
Olga
Enhorabona a tots quatre!!!!
Olga
Hem fet dues aportacions diferents i els noms de les persones són Olga Pascual, Mireia Vert, Edgar Vert i Eduard Vert. Gràcies
Iolanda Mestres Caballol
Felicitats!! Endevant
Iolanda Mestres Caballol
Iolanda Mestres Caballol
Berta
Felicitats!!
Amb moltes ganes de llegir-lo!
Berta i Joan
juliaturon
Enhorabona! Quines ganes de tenir el llibre. Família Turon Lorén