Para poder interactuar correctamente y obtener el mejor funcionamiento posible de nuestro sitio web, te recomendamos que actualices tu navegador a una versión más reciente o utilices otro como Chrome o Firefox.

¡ Estrenamos nueva web !

"Dancing", el nuevo CD de Carles Cases

Tenia ganas de grabar el CD de “ Dancing”, mi nuevo proyecto de concierto en directo. Y me ha parecido oportuno hacerlo con vuestra colaboración Em ve de gust enregistrar el CD de "Dancing". Un concert de format intimista, creat a partir de les músiques que van ballar els nostres avis i pares.

Pep Garcia

Un proyecto de

Categoría

Creado en

0
segundos
102
Mecenas
5.490€
De 5.000€
Aporta al proyecto
Ver proyecto en Català

Me apetece grabar mi nuevo disco “ Dancing” con vuestra colaboración. “Dancing” un disco de formato intimista, creado a partir de las músicas que bailaron nuestros padres y abuelos. El vals, el bolero, el tango y otros géneros de la época, Como siempre con un sello personal…

"Dancing" será un disco intimista, grabado con un cuarteto muy especial para mi:

Marimba: Robert Armengol
Contrabajo: Miquel Àngel Cordero
Bateria: Lluís Ribalta
Piano: Carles Cases

Con una dilatada carrera musical y artñistica - con más de 70 bandas sonoras para cine - y un buen puñado de discos en el mercado, quiero hacer de este proyecto intimista una ocasión para contactar con mi público y mis seguidores que siempre he tenido la suerte de sentir cerca. Del mismo modo que los conciertos de " Dancing" se presentan en pequeños auditorios donde el publico nos envuelve, quiero que el publico sea partícipe y compañero de viaje de la grabación de este disco. Algo así como convertir amigos en mecenas.

EL COSTE DE "DANCING"
L'import total que demanem per a " Dancing" surt de la suma de les partides necessàries i imprescindibles per a l 'execució del projecte:

-Músicos: Sesiones de preparación, gravación i concierto.
Ténicos y equipos de gravación desplazados al estudio. Un paraje, excepcional, por cierto, dónde nos gusta tanto grabar y componer.
-Mezclas finales
-Video: Video-clip i make in off. Queremos que quede constancia del camino recorrido.
Tenemos planificada la grabación para la 1era quinzena de mayo de 2012

LAS APORTACIONES
Detrás de cada aportación hay una forma distinta de dar las gracias. Hemos pensado importes y formatos de retorno distintos para facilitar vuestra complicidad. Deseamos que encontreis la que se ajuste a vuestras posibilidades. Gracias a todos de antemano!

Os animamos a formara part - indispensable - de este, vuestro y nuestro proyecto.

Preguntas frecuentes

Aún no hay ninguna publicada.

¿Tienes alguna otra duda o pregunta?

13 comentarios

Si ya eres mecenas, iniciar sesión para comentar.

  • Pep Garcia

    Pep Garcia
    Autor/a

    5 años

    Hola Joan. Disculpa, Vaig veure la teva pregunta, no la vaig contestar a l'acte i després se'm va passar. El cert és que si, el cd ha sortit i ( abans de l'estiu ! ) - per això m'estranya - vam contactar amb tothom per entregar-lo. Pot ser que amb tu hagi fallat alguna comunicació. Et deixo un mail privat per tal que ens posem en contacte i ho resolguem. Escriu a : pep@lageneralsl.com Gràcies i, en tot cas, disculpa.

  • Joan Manresa

    Joan Manresa

    5 años

    Ja ha sortit? Fa temps vaig fer aquesta pregunta i no he tingut resposta.

  • Joan Manresa

    Joan Manresa

    5 años

    Quan podrem escoltar el cd?

  • Pep Garcia

    Pep Garcia
    Autor/a

    más de 5 años

    Hola!

    Si tenim 2 aportacions de 50 euros rebudes des del nom d'Isabel Sala. Una és feta el dia 19 i l'altre el dia 22 d'abril. Suposem que són aquestes dues a les que et refereixes. Gràcies!!

  • Joan Roma

    Joan Roma

    más de 5 años

    Hola de nou. Comprova que ha d'haver una aportació de Maria Freixa, i una altra a nom d'Isabel Sala. Per tant, dues aportacions de Borredà, del mateix import, i amb el mateix correu però fetes en dies diferents.

  • Pep Garcia

    Pep Garcia
    Autor/a

    más de 5 años

    Benvolgut Joan

    Et confirmo que hem rebut correctament l'aportació feta a nom d'Isabel Sala. Ens va ve saber qui és el " mecenes" real perquè aixi, en el disc, podrem posar els noms correctament. Gràcies per les aportacions i pel suport. Una abraçada. Carles

  • joan roma cunill

    joan roma cunill

    más de 5 años

    Anims Carle. La pregunta simplement és comprovar que hagi arribat bé una aportació de la Maria Freixa Costa, la germana del Romaldo que no té correu i la varem fer anar via Isabel Sala, esposa del meu germà, Josep Roma.Vol estar segura. A reveure

  • kithrmple

    kithrmple

    más de 5 años

    Que dius clases de piano!!!Si tocas increiblement!!!!!!!!!El que hauria de agafar clases de piano soc jo, posare un verkami!!!!Una abraçada Carles,ganes ja de escoltar Dancing!!!!

  • Pep Garcia

    Pep Garcia
    Autor/a

    más de 5 años

    Hola. En estos momentos hay dos fechas confirmadas para " Dancing". El 5 de mayo en Granollers (BCN) y el 25 de mayo en Berga (BCN). La previsión es que haya mas, claro, y la " invitación" no caduca por supuesto. De que zona eres?

  • Ariel Mercader

    Ariel Mercader

    más de 5 años

    Señor Cases, En caso de elegir una opcion con entrada de concierto, en que ciudades se van a realizar? Gracias.

#31 / silencio..... grabamos

silencio.... estamos grabando... Dancing..... Y en pocos dias lo tendremos a punto para entregarlo, primero, a nuestros 102 mecenas...

entretanto..... silencio.... se graba....!!!!!

#30 / silencio..... grabamos

silencio.... estamos grabando... Dancing..... Y en pocos dias lo tendremos a punto para entregarlo, primero, a nuestros 102 mecenas...

entretanto..... silencio.... se graba....!!!!!

#29 / silenci... gravem!

silenci... gravem... Dancing....!! en pocs dies el tindrem a punt i per entregar primer, és clar, als nostres 102 mecenes!

però ara... llum vermell.... silenci...!!!!!

#28 / !Gracias!

Es el momento de dar las gracias, sinceramente.
Es el momento de disfrutar pensando en todos los que habeis creido en el proyecto y lo habeis hecho posible.
Es el momento de ponernos manos a la obra para realizarlo.
y...
es el momento de ir pensando y preparando todo lo que us " debemos"

Tendreis noticias!

Un abrazo a todos los 102 mecenas

Carles Cases ... y todo el equipo que me acompaña.

#27 / Gràcies

És l'hora de dir gràcies, sincerament.
És l'hora de gaudir pensant en tots els que heu cregut en el projecte i l'heu fet possible.
És l'hora de posar-nos-hi per reaitzar-lo
i
...és l'hora d'anar pensant i preparant... tot el que us devem!

Tindreu noticies!

Un abraçada a tots 102 mecenes!

Carles Cases...i tot l'equip que m'ha fet costat

#26 / Y si hacemos... una fiesta?

Habiendo llegado donde queriamos llegar, o sea, al final, viendo que habiamos conseguido los 5000, hemos estado a punto de dar un salto de alegria y hacer una fiesta. La ocasión lo vale. Pero agradecidos como nos sentimos no dejar de darnos vueltas por la cabeza una idea.. y si la hacemos juntos la fiesta! Si, amigos-mecenas, los que ya habeis aportado y los que aun querrais hacer aportaciones en estos 3 dias que faltan, se nos pasa por la cabeza que una vez tengamos el disco grabado - nos ponemos en ello de inmediato, podriamos quedar un dia con el disco grabado y os lo entregamos en mano. Porquè no?
Dejadnos saltar de alegria y ponernos manos a la obra. Nos queda por hacer " vuestro" disco... y hacerlo llegar con todo nuestro agradecimiento. No es un tópico, es cierto: Si vosotros este disco no seria posible. 92 veces gracias... y los que aún quedan por llegar!.

#25 / Potser que fessim una festa...

Havent arribat on haviem d'arribar, o sigui, al final, en veure que hem assolit els 5000, hem estat a punt de fer un salt d'alegria i fer una festa. L'ocasió s'ho val. Però, agraïts com ens sentim, ens ha passat pel cap una idea i... potser que la festa la fem junts!..... Si, amics mecenes, els que ja heu aportat i els que encara volgueu fer aportacions en aquests 6 dies que queden, se'ns passa pel cap que, un cop gravat el disc - ens hi posem de seguida, potser que quedem un dia amb el disc acabat de fer a les mans i us el donem. Perquè no?
Deixeu-nos saltar d'alegria i posar fil a l'agulla. Ara tenim feina de debó. Hem de fer el " vostre" disc.... i fer-vos-el arribar amb tot el nostre agraïment.
No és un tòpic, és cert: Sense vosaltres aquest disc no seria possible.
89 vegades gràcies... i les que encara puguin arribar!!!

#24 / Quedeu vosaltres?

Això va pels que van tard, pels que s'ho pensen, pels que encara s'ho estan pensant, pels que un dia van dir que ja ho farien, pels que fins avui no ho han sabut, pels que donen moltes voltes a les coses, pels que pensen que no cal, pels que volen i dolen, pels que creuen que encara hi ha temps, pels confiats, pels desmemoriats, pels que dubten, pels que ho tenen clar, pels que sempre han confiat que això acabaria bé, pels que no ho tenien tan clar, pels propers, pels llunyans, pels fidels, pels desconeguts, pels que encara no han fet el pas, pels... per tots, dir-vos que falta poc per arribar i per acabar i que no voldriem que, per alguna raó aliena a la vostra voluntat, faltessiu. Tenim, gairebé, el projecte de fer el disc de " Dancing" assolit. Queden 7 dies! Quedeu vosaltres?

#23 / Todo por la cara

Lo tenemos tan cerca que ya lo tenemos. Y si hast ahora os habiamos pedido aportaciones " por la cara" ahora os pedimos, decididamente a los que ya habeis aportado dinero al proyecto, vuestra cara. Estamos trabajando en el diseño del cd en el que, como sabeis, saldreis mencionados con todos los honores. Nos gustaria, además, nos gustaria que salierais con la foto de vuestra cara. Queremos que quede bonito. Nos podeis mandar una foto vuestra? Gracias!
La podeis mandar, con nombre y apellidos a:
management@carlescases.com
Las esperamos, las fotos!
Y si sois de los que aún no jabeis hecho aportaciones, deciros que aun estais a tiempo, que os necesitamos y que si lo haceis será un placer que vuestra cara forme parte del mosaico del nuevo disco.
Las esperamos, vuestras aportaciones!...

#22 / Tot per la cara...

Ho tenim tant a tocar que ja ho tenim. I si fins ara us hem demanat la vostra aportació " per la cara" ara us demanem, decididament, als que ja heu aportat diners al nostre projecte, la vostra cara directament. Estem treballant en el disseny del cd en el qual, com ja sabeu, hi sortireu amb tots els honors. Però a més a més ens agradaria que hi sortissiu amb foto ( de cara) i tot. Volem que quedi molt xulo. Ens podeu enviar una foto vostre? Gràcies
Envieu-nos foto adjuntant nom i cognoms.!! al següent mail:
management@carlescases.com
Les esperem ( les vostres fotos)
I els que encara no ho heu fet, dir-vos que encara hi sou a temps, que encara us necessitem i que si ho feu serà un goig que la vostra " cara" formi part del mosaic del nou disc....

Les esperem!! ( les vostres aportacions) !

#21 / Lo dice - y escribe - Sergio Aran. A tus pies.

Esto que viene a continuación no lo he escrito yo. Es de Sergio Aran. Un amigo convertido en " mecenas" y "productor". Lo ha publicado en su blog
http://frikiperopoco.blogspot.com.es/

y aqui os lo reproducimos con placer y agradecimiento. ( Gracias Sergio)

Dice:
Hace 20 días me llegó la información de que Carles Cases estaba en esto, tan innovador, del Crowfunding. Esto se basa en que los seguidores de algún artista confían en un proyecto y ponen su granito de arena para que se produzca. O sea, dicho de forma romántica, te convierte en productor (o en familia Médici) de un tipo al que admiras.

Desde que se abrió este blog, he mostrado entusiasmo por Carles Cases. Creo que es uno de esos nombres clave del cine español. Y tras conocerlo en persona en dos o tres festivales de Úbeda (porque Cases es un caso claro de tipo campechano, de humor envidiable y con demasiado talento) decidí que era el momento de aportar mi pequeño granito de arena.

leer más

#20 / Viajar acompañado

Hoy nos hemos reunio el equipo casi al completo. Normalmente cuando estas a punto de grabar el disco, las dudas, las preocupaciones o la reflexiones son musicales. Es curioso, en este caso, no. Excepto un pequeño desencuentro que tengo con el piano que ya os contaré. La conversación ha girado en torno los otros temas que envuelven el disco y que no son música. Estamos a 15 dias y poca más de 600 euros para cubrir" el proyecto y nos arropa la sensación - agradable y estraña - de que el disco ya existe antes de existir. Y esto lo habeis hecho vosotros. Por eso hemos empezado a dar vueltas entusiasmadamente a como hacer que os sintais, los mecenas, muy cómodos en este vuestro disco. Queremos que se visualize que lo hemos hecho posible juntos y que todo ha formado parte de un trayecto compartido y basado en la confianza, Des del primer mecenas y el… leer más

#19 / Viatjar acompanyat

Avui hem fet reunió amb l'equip. Normalment quan estàs a punt de gravar el disc, els dubtes, les preocupacions o les reflexions són musicals. És curiós, en aquest cas no. A part d'un desencontre amb el piano que ja us explicaré. La conversa ha anat sobre la resta de coses que envolten el disc i que no són música. Som a 15 dies i poc més de 600 euros per " cobrir" el projecte i ens amara la sensació - agradable i estranya - que el disc ja existeix abans de ser-hi. I això ho heu fet vosaltres. Per això hem començat a donar voltes entusiasmadament a com fer que us sentiu molt còmodes, els mecenes, en aquest disc. Volem que es visualitzi que l'hem fet possible junts i que això ha format part d'un trajecte compartit. Des del primer mecenes i el primer euro fins al darrer. Jo us donaré la música, és clar, com he fet sempre i… leer más

#18 / Tot o Res

Tot o Res. Ens queden 16 dies per acabar el repte de trobar mecenes per al meu nou disc. Dic Tot o res perquè la " gràcia" i el " risc" del micromecenatge a través de Verkami és que el projecte només "tromfa" si s'assoleix l'objectiu. Tot. Si no, es queda en Res. Us animo a fer el tot, a acompanyar-nos en la recta final per fer que no sigui final sinó l'inici de Dancing. Si encara no ho heu fet... comptem amb vosaltres i amb els vostres amics!. Gràcies

#17 / Cara a Cara

Cuando empezé la aventura de Verkami, hoy hace 21 dias, no sabia si llegaria. La verdad. El hecho es que aún no hemos llegado. Para faltan 19 dias y " el marcador" dice que vamos bién y que parece que llegaremos. Y hablo en plural porque cuando a tu lado tienes 57 mecenas/amigos, hay que hablar en plural. Per llegar depende de mi, seguramente, de si soy capaz de convencer a los que aún no se han animado. Però mientras pienso en como lo haré para convencer a los que aún no se han apuntado, lo que si que tengo muy claro es que quiero los que ya son " mecenas-productores" de este disco salgan en él como se merecen y se sientan, en el disco, como en casa. Por eso os pediremos via mail vuestras fotos. Si, queremos que vuestras caras salgan en el disco. Ep! sin obligar!, pero hay centímetros cuadrados del disco " Dancing" que os… leer más

#16 / Cara a cara

Quan vaig començar l'aventura aquesta de Verkami ara fa 21 dies, no sabia si arribariem. La veritat. De fet no hi he arribat encara. Però falten 19 dies i " el marcador" diu que anem bé i diu que sembla que arribarem. I parlo en plural perquè quan al costat tens 57 mecenes/ amics, hem de parlar en plural. Però arribar-hi depèn de mi, segurament, de si sóc capaç de convèncer els que encara no s'han animat. I mentres penso en com ho faré per convèncer els que encara no s'han animat, el que si que tinc molt clar és que vull que els ja són " mecenes-productors " d'aquest disc hi surtin com Déu mana i s'hi sentin, al disc, com a casa. Per això via mail us demanarem les fotos. Sí, volem que les vostres cares surtin al disc. Ep! sense obligar!! però hi ha centimetres quadrats del disc " Dancing" que us… leer más

#15 / Titulos, algunos, para el disco

Podria anar per aqui:

"2 cretinos" podria dar titulo a un blues
" Ciao Maldo"... a ritmo de samba. Ep, pero suaaave..
"S:K:" es un homenaje. A ritmo de cumbia.
Y un bolero al mar que se llamará, tal vez, " Bollero".
Y seguiremos...

Y un anuncio: Busco mecenas para un disco con 12 temas que tienen nombres como estos. Estamos en recta final!

#14 / Aqui van, alguns, noms

Podria anar per aqui:

"2 cretins" podria ser el titol d'un blues
"Ciao Maldo" aniria a ritme de samba. Ep, però una samba suauuu
"S.K". és un homenatge, a ritme de cumbia.
I un bolero, al mar, que es dirà, potser, " boller"
... seguirem...

I l'anunci: Busco mecenes per a un disc amb 12 temes que portaran noms com aquests. Estem en recta final.

#13 / Ho escriu la Julia i ens agrada

"Hola a tots.

Aviat serà el dia de la mare... i quin regal més bonic que un disc amb una música que és possible que hagi ballat i que, potser, la faci ballar de nou. Amb el seu nom als crèdits. Potser amb una entrada per a un concert i la possibilitat de conèixer el compositor i la resta del grup. No els sembla un regal bonic i original?
Julia Rodriguez.

Ho ha escrit la Julia al mur del nostre facebook i ens ve de gust compartir-ho.

#12 / Lo escribe Julia, y nos gusta

Hola a todos,

Pronto será el día de la madre... y qué mejor regalo que un disco con música que es posible que haya bailado y que, quizás, la vuelva hacer bailar. Con su nombre en los créditos. Quizás con una entrada para un concierto y la posibilidad de conocer al compositor y al resto del grupo. ¿No les parece un regalo bello y original?"
Julia Rodriguez

Lo escribe Julia en el muro de nuestro facebook y nos apetece compartirlo.

#11 / Poniendo nombre a las cosas

Llega un momento en el que tienes que poner nombre a las cosas. Nos sé si es por eso de "llamar a las cosas por su nombre" o porque las cosas, sin nombre, no dejan de sentirse huérfanas de algo. Con los temas de un disco también pasa. Y es curioso, algunas es como si ya llevasen el nombre encima, de serie. Como si des del primer instante ya supieses como llamarlas. En otras cuesta mas. Y en algunas... uf!, en algunas se acaba el tiempo de " hacer" el disco y aún no tienes ni remota idea de como la llamarás. A veces un nombre provisional termina por ser el definitivo. Te guste o no. Escribo sobre los nombres porque ayer por la tarde empezamos a repasar los temas y los nombres de los temas del disco. Es un trabajo que acostumbro a hacer solo y que, si puedo, procuro que me llegue hecho. Quero decir que me gustan los temas… leer más

#10 / Posant noms a les coses

Hi ha un moment que has d'anar posant noms a les coses. No sé si és per allò de dir les coses pel seu nom o perquè les coses, sense nom, no deixen de ser orfes. Amb les peces d'un disc també passa. I és curiós, n'hi ha algunes que és com si, el nom, ja el portessin de sèrie. Com si des del primer instant ja sabessis com anomenar-les. En d'altres costa més. En algunes... uf, en algunes s'acaba el temps de " fer" el disc i encara no saps com n'hi diràs. De vegades un nom provisional acaba essent el defintiu. T'agradi o no. Escric sobre el noms perquè ahir per la tarda vam començar a repassar les peces i els noms de les peces del disc. És una feina que acostumo a fer sol i que, si puc, procuro que m'arribi feta. Vull dir que m'agraden les peces que ja vénen " batejades". Ara, posats a… leer más

#09 / Afinant el projecte

Les coses no solen passar per casualitat. Avui ha pujat fins a l'estudi l'afinador del piano. Mentres ell feia la seva feina, esmeradament bé, he pensat que l'afinador afinava en el moment en què nosaltres estem també afinant el projecte. Les aportacions dels nostres micromecenes ens donen una alegria a cada estona. Comencem a creure, de veritat, que acabarem allò que en el seu dia va ser una idea: Gravar el disc " Dancing" gràcies a les vostres aportacions. Encara no hem acabat i per això ens toca - encara que soni a anunci! - dir i demanar que aporteu i que ho feu en veu alta. Compartiu-lo i serem més. Farem un disc molt bonic, molt cuidat, molt suau i molt honest. Ens fa il.lusió, de veritat, veure els vostres noms allà posats. No serà un disc normal perquè ja és un disc compartit. Hi som posats, estem junts i estem afinant. Si, això pensava mentre l'afinador feia la seva feina, aquest mati, esmeradament bé. Gràcies.!

#08 / Afinando el proyecto

Las cosas no suelen pasar por casualidad. Hoy ha subido hasta el estudio el afinador del piano. Mientras él hacia su trabajo concienzudamente bien, he pensado que el afinador afinaba en el momento en que nosotros estamos, también, afinando el proyecto. Las aportaciones de nuestros micromecenas nos dan una alegria en cada rato. Empezamos a creer, de verdad, que vamos a culminar lo que en su dia fue una idea: Grabar un disco, " Dancing" gracias a vuestras aportaciones. Aun no hemos terminado y por ello nos toca - aunque suene a anuncio! - decir y pedir que aporteis y que lo hagais en voz alta. Compartidlo y seremos más. Haremos un disco muy bonito, muy cuidado, muy suave i muy honesto. Y nos hace ilusión - de verdad - ver vuestros nombres alli puestos. No será un disco normal porque ya es un disco compartido. Estamos en ello, estamos juntos y estamos afinando. Si, eso pensaba mientras el afinador hacia su trabajo, esta mañana, concienzudamente bien. Gracias!

#07 / Mecenas i Amigos

Cuando decidimos empezar este proyecto a través de Verkami buscando pequeños mecenas, de hecho ya sabiamos lo que buscávamos. Dinero, no. El dinero es solo una consequencia. Buscábamos amigos y, claro, no sabiamos si los encontrariamos. Una de las mejores cosas de este sistema es el goteo. Cada aportación que llega es alguien con nombre y apellidos que llama a la puerta y nos trae algo. Es muy gratificante, de verdad. Buscando mecenas, encontramos amigos. Si todo va bién haremos el disco, si, y con mucha más energia que nunca pensando que en todo el goteo que lo ha hecho posible. Un goteo como las notas en las que cada una es lo que es y juntas gacen la pieza, la música, la obra. La sensación de tener o hacer amigos llamando a tu puerta és... impagable. Y este es un sentimiento que también queremos compartir. Y agradecer.

#06 / Vols venir un ratet a la gravació?

Dedicaré uns dies a gravar sols el piana de cua, algunes coses preferixo tocar sol, per la meva tranquilitat i per a la dels altres, quan aixó passi pots venir a sentir i a mirar, sempre i quan t´ofereixis com a mecenes del CD.

Per cert els preparatius ja comencen bé, dues cordes del piano trencades, aixó es que ha passat un mal hivern, despres de setmana santa torna l´afinador i aqui no ha passat res.

No cal dir que l´instrument més exótic d´aquest projecte es la marimba, menys habitual que tots els altres, i el music que la fa sonar Robert Armengol, que forma part de: Percussions de Barcelona i es Habitual de l´orquestra del gran teatre del Liceu.

Ja aniré comentant la jugada, cada petita aportació que feu, possibilitareu poder tirar endevant el projecte i inclús formar-ne part. Adeu siau.

#05 / DOM PEDRO

Aquests dies dicidint el repertori del disc, crec que entra perfectament la bossa nova, en tinc una anomenada "Balada de Dom Pedro", aquesta la vaig escriure al costat de Pere Casaldaliga I dedicada a ell.
He tingut la sort de poderlo visitar varies vegades i conviure amb ell i la seva gent, aquest CD per a mi serà el meu homenatge a aquest home que l´he arribat a estimar com ho fa la seva gent de la selva del Matogroso al Brasil.
Vaig començar a fer-la quan en Pera em va confesar el seu amor per la bossa nova i el que va representar musical i socialment en aquell pais.

/Users/carlescases/Desktop/IMG_0292.jpg
/Users/carlescases/Desktop/IMG_0279.jpg

#04 / L'estudi / El estudio

Hem penjat una foto de l'estudi. L'estudi on treballo, on escric, on "escolto" la música abans que soni, fins i tot abans de ser escrita. És un moment molt especial i m'agrada fer-ho en llocs especials. Solitaris. Tranquils. Aquests dies hi haurà moviment a l'estudi. Petits moviments de quan ens trobem per repassar, retocar, re-inventar una i una altra vegada el que després anirà al disc.

Tenint en compte que som a " Setmana Santa", aquest recolliment no hi desentona pas, oi?
Hemos "subido" una foto de mi estudio. El estudio donde trabajo, donde escribo, donde "escucho" la música antes de que suene. Incluso antes de que esté escrita. Es un momento muy especial i me gusta hacerlo en lugares especiales. Solitarios. Tranquilos. Estos dias habrá movimiento en el estudio. Pequeños movimientos de cuando nos encontramos para repasar, retocar, reinventar una y otra vez lo que después saldrá en el disco.

leer más

#03 / "dancing" Notas del autor.

Cada dos o tres años intento crear un espectáculo o concierto para airear mi mente de la creación de música basicamente para cine.
Siempre en mis espectáculos o conciertos aparecen ellas (mis bandas sonoras) en el formato que creo mas conveniente para mí o para la música.
Esta vez "dancing" ha tomado todos los temas de mis películas que podrian ser "Bailables" bolero, samba, calipso, son, habanera, balada, tango, bourrée (danza barroca)...etc...todos pertenecientes a bandas sonoras de los mas variados filmes.
Esta es la raiz de la idea , este nuevo trabajo está interpretado por Carles Cases GRUP, con LLuis Ribalta, (bateria y percusiones) Miguel Angel Cordero, (contrabajo) Robert Armengol, (marimba) y Carles Cases (piano).
Es muy interesante registrar sonoramente este tipo de creaciones, ya que tienen una caducidad en el tiempo, y muchas veces son notas que descansan en los aires.
leer más

#02 / neguits

Aquesta es una nova proposta de verkami perque els artistes puguin consumar els seus neguits.

Ara tots vosaltres amics, podeu ser mecenes perque el grup de Carles Cases i uns tecnics es puguin tancar en un estudi i enregistrar aquest últim treball, anomenat "DANCING".

Tantes vegades ens hem tancat en estudis hores i hores, dies i dies fent música normalment al servei dels altres artistes, cantants, pel-licules. Aquesta vegada ho volem fer per recrear els nostres pensaments musicals. Segurament quan ho escolteu, trobareu una certa diferencia. (Haberla, hayla).

Totes les aportacions tenen la seva recompensa, mira bé, ben segur que trobaràs la millor per tu.

#01 / Som-hi!

Em fa il.lusió començar el projecte!

Quan una cosa et fa il.lusió... és un bon símptoma. El primer que he fet és trucar el Luís Ribalta, el Miquel Àngel Cordero i el Robert Armengol i dir-los que si fins ara el " Dancing" era cosa de quatre.... ara esperem que sigui de més.

I la segona cosa que faré és penjar una foto dels quatre tocant Dancing....És l'inici de tot i els la dec, la foto, per la complicitat, les ganes i el talent.

Gràcies!

20€
39 Mecenas

CD + Mención y agradecimiento en los créditos del CD.

30€
10 Mecenas

1 CD + Mención y agradecimiento en los créditos + 1 entrada para un concierto de "Dancing".

40€
11 Mecenas

2 CD'S + Mención y agradecimiento en los créditos + 2 Entradas para un concierto de "Dancing"

50€
14 Mecenas

3 CD's + Mención y agradecimiento en los créditos.

75€
4 Mecenas

3 CD's + Mención y agradecimiento en los créditos + Videoclip "Dancing" hecho durante la gravación + 2 Entradas para un concierto de " Dancing"

90€
3 Mecenas

3 CD's + Mención y agradecimientos en los créditos + Videoclip "Dancing" + Pack regalo especial con discos de Carles Cases

100€
19 Mecenas

3CD's + Mención y agradecimientos en los créditos + Videoclip " Dancing" + Pack regalo con discos de Carles Cases + 2 Entradas para un concierto de "Dancing" y encuentro posterior con Carles Cases

250€
Quedan 25 (de 25)

3 CD's + Mención y agradecimiento en los créditos + Videoclip "Dancing" + 2 Invitaciones para un concierto exclusivo de "Dancing" en el estudio de Carles Cases en la ermita de St Esteve de Comià (Borredà - BCN)

400€
Quedan 8 (de 10)

3 CD's + Mención y agradecimiento en los créditos + Videoclip "Dancing" + Estancia de un dia en el estudio de Carles Cases en la ermita de St Esteve de Comià ( Borredà) con comida incluida y concierto al piano de Carles Cases

Las cookies nos ayudan a ofrecer nuestros servicios. Al continuar navegando aceptas su uso.